zene
2006. 11. 19.
prae/formance III. - Mi közük a számítógépes játékoknak a művészetekhez?
Műcsarnok, 2006. október 18
Előzmény: a Prae irodalmi folyóirat 2006/2-es száma a számítógépes játékok és az irodalom világa között húzódó területet kívánja áthidalni. Helyzet: bár a Prae említett számának még csak a nyomdai előkészítése zajlik az esemény időpontjában, a téma nem tűrt halasztást. A megoldás: performansz, felolvasás, beszélgetés volt.
20:00 None of Them Knew They Were Robots (performance: Art Macabre)
20:20 Balogh Endre: Timi-Tomi játék (felolvasás)
20:40 Beszélgetés a számítógépes játékok és a művészetek között húzódó – nem kis – terület áthidalása céljából. Személyek: Baglyas Erika (képzőművészet), Danczi Csaba (zene), Horváth Viktor (irodalom) és Schreiber András (film). A beszélgetést Pál Dániel Levente vezette, a közönség szokás szerint jól beleszólt az események alakulásába.
Hamarosan kép- és videóanyag is letölthető lesz.
20:20 Balogh Endre: Timi-Tomi játék (felolvasás)
20:40 Beszélgetés a számítógépes játékok és a művészetek között húzódó – nem kis – terület áthidalása céljából. Személyek: Baglyas Erika (képzőművészet), Danczi Csaba (zene), Horváth Viktor (irodalom) és Schreiber András (film). A beszélgetést Pál Dániel Levente vezette, a közönség szokás szerint jól beleszólt az események alakulásába.
Hamarosan kép- és videóanyag is letölthető lesz.
További írások a rovatból
Más művészeti ágakról
Az év ódaköltője 2024 pályázat eredményhirdetése
Interjú Wéber Kristóffal a klasszikus művészetekről és a Keringőről