bezár
 

irodalom

2011. 09. 13.
Ilyen egy zseniális könyvmarketing
Ilyen egy zseniális könyvmarketing Erin Morgenstern The Night Circus (’Az éjszakai cirkusz’) című első kötetét lelkes várakozás előzi meg mind a közönség, mind a filmesek, mind pedig a kritikusok felől. De ez még mind nem elég! Kiadója, a Random House Group a könyvmarketingnek olyan új technikáival kísérletezik, amit eddig nem igen láthattunk.
A The Night Circus szeptember 15-ére beharangozott megjelenése előtt egy héttel a kiadó netre dobta a könyv világába bevezető ingyenes RPG flash-játékot. A The Night Circus online marketing-kampánya szép felvezetése lesz a Random House és a transzmediális történetmeséléssel foglalkozó Failbetter Games-nek, s nem utolsó sorban egyedi és úttörő lesz, sikere esetén pedig akár egy új típusú, eddig nem látott szimbiózist is létrehozhat játék és irodalomipar között, melyben mind a két szereplő meg tudja találni a maga nem titkolt számításait.

The Night CircusA könyv hangulatának állítólag tökéletesen megágyazó játék különlegessége, hogy a legismertebb közösségi oldalakon (pl. Twitter, Facebook) már létrehozott accountokkal is be lehet jelentkezni, ezekkel elkezdeni és „végigolvasni” a játékot, közben pedig az ismerősökkel folyamatosan meg lehet osztani a történetdarabkákat, vagy meghívni őket a szöveg… akarom mondani a játék világába.

Hasonló típusú játékok sikeréből és népszerűségéből kiindulva, rövid idő alatt majdnem százezres rajongói kört lehet így kialakítani, akiknek majd már csak egy lépés lesz a könyv elektronikus vagy papír változatának megrendelése.
nyomtat


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés