bezár

Felhasználói adatlap

Felhasználó által feltöltött tartalmak:

Mimcza, Middlemist Red, Deep Glaze és Keret a tónál
A második napunk közösségi reggelivel indult: a már évek óta jól működő kezdeményezés sokszor megkönnyíti a fesztiválozók életét. Aki tud, étellel, vagy itallal járul hozzá ahhoz, hogy ez az esemény továbbra is része lehessen a kisebb fesztiváloknak, mások a becsületkasszába dobnak pénzt. Mi is beadtuk a maradék szendvicseinket és kekszünket a közösbe, majd nekiálltunk a teakészítésnek és kenyérpirításnak. Az reggeli családias légkörben telt, mindenki segített mindenkinek, Mushu (a The Matter énekese) pedig még gitározott és énekelt.
Civilprogramok, Fran Palermo és házibuli
A július tizenharmadikai nap pakolással, a sátorjegyek keresésével és reggel tízes indulással kezdődött a prae.hu szerkesztőségének kis csapata számára. A tizenkettedikére bejelentett budapesti koncertek miatt ugyan csak a második naptól élveztük a fesztivált, de ezalatt a három nap alatt is rengeteg felejthetetlen élménnyel gazdagodtunk.
Lehet, hogy még torta is lesz…
A Blahalouisiana zenekar tagjaival is beszélgettünk Orfűn: a Kacat nagyszínpad backstage-ében szó volt a különleges színpadképről, a klipekről és még a szülinapi koncertről is. Az interjú után pár órával elképesztő koncertet adott az ötéves együttes. Ha nem ismernétek őket, mindenképp látogassatok el a Barba Negrába július 28-án, valamint olvassátok el ezt a cikket, már csak azért is, mert ez az Orfűn készített sorozat utolsó darabja.
Mit esznek az angol zenészek Magyarországon…
Hogyan keveredtek Magyarországra, mi tetszik nekik, milyen zenéket hallgatnak, és egyáltalán, hogyan tájékozódik egy angol zenekar nálunk – erről vallottak a The Midnight Barbers tagjai a Fishing on Orfű fesztivál elején a prae.hu portálnak.
Blahalouisiana, 30Y és Quimby - búcsú a 10 éves Fishingtől
A fesztivál utolsó hivatalos napjának két taggal kiegészülve vágott neki kis csapatunk, ám az ő érkezésük koránt sem zajlott olyan zökkenőmentesen, mint a miénk. Igaz, egyikük már volt Orfűn, és saját bevallásuk szerint vízen kívül nem ittak semmi mást, de a bejáratot fél órás telefonbeszélgetés és útbaigazítás után sem sikerült megtalálniuk.
Elkezdtem itteni underground zenéket hallgatni
A The Luckies frontembere angliai turnéjukról, kedvenc magyar zenekarairól, a közös zenehallgatás fontosságáról beszélt a prae.hu művészeti portálnak.
The Luckies, egy nagy vihar és a Deli and the Parazol
A második nap viszonylagos eseménytelensége és nyugalma után 23-ától újabb izgalmakat vártunk. A lassan már megszokottá váló tízes kelés után úgy döntöttünk, hogy ma nem látogatjuk meg a strandot és a - gyanútlan fürdőzők lábára nézve veszélyes - kagylókat. A tó helyett a zuhanyzót választottuk, igaz, ennek sem melegebb a vize, sőt… de legalább nincs olyan messze, és fél óra sorban állás után be is juthattunk.
Fesztiválokon kicsit szabadabb a játék
A Fishing On Orfű fesztiválon a Fran Palermo tagjaival készítettünk interjút. Meséltek a feldolgozásokról, a klubkoncertekről, és még egy észak-európai turnéról is.
Sátorverés, kenyérlángos, Middlemist Red és Fran Palermo
Fél hatos kelés, aztán indulás a Népligetbe: így indult az első napunk a Fishingen. Négy óra buszozás után meg is érkeztünk Pécsre, ahonnan a fesztivál ideje alatt a külön az alkalomra beüzemelt fesztiválbuszokon kívül a menetrend szerinti járatok is elvisznek a kemping bejáratáig. Szerencsére a bejutással sem volt sok gond, egy kevés civakodás, és az összerakást elméletileg segítő ábrák sikeres félreértelmezése után „új szomszédainkkal” közösen a sátrat is felállítottuk.
Minden hajós fellépés különleges
A Hello Hurricane nevű budapesti együttes mostanában ritkábban koncertezik, ennek hátteréről, terveikről, kedvenc zenéikről és a jövőről kérdeztük őket.
Rejtő hősei filmben, könyvben és egy szál gitárral
A zsúfolásig megtelt Keletben kedd este Nóvé Béla történész, író és dokumentumfilmes mutatta be kutatásai eredményét. A közel öt év munka és több mint negyven órányi képfelvétel következtében könyv, doktori disszertáció, és egy egész estés dokumentumfilm is született.