bezár

Felhasználói adatlap

Felhasználó által feltöltött tartalmak:

Mit esznek az angol zenészek Magyarországon…
Hogyan keveredtek Magyarországra, mi tetszik nekik, milyen zenéket hallgatnak, és egyáltalán, hogyan tájékozódik egy angol zenekar nálunk – erről vallottak a The Midnight Barbers tagjai a Fishing on Orfű fesztivál elején a prae.hu portálnak.
Blahalouisiana, 30Y és Quimby - búcsú a 10 éves Fishingtől
A fesztivál utolsó hivatalos napjának két taggal kiegészülve vágott neki kis csapatunk, ám az ő érkezésük koránt sem zajlott olyan zökkenőmentesen, mint a miénk. Igaz, egyikük már volt Orfűn, és saját bevallásuk szerint vízen kívül nem ittak semmi mást, de a bejáratot fél órás telefonbeszélgetés és útbaigazítás után sem sikerült megtalálniuk.
Elkezdtem itteni underground zenéket hallgatni
A The Luckies frontembere angliai turnéjukról, kedvenc magyar zenekarairól, a közös zenehallgatás fontosságáról beszélt a prae.hu művészeti portálnak.
The Luckies, egy nagy vihar és a Deli and the Parazol
A második nap viszonylagos eseménytelensége és nyugalma után 23-ától újabb izgalmakat vártunk. A lassan már megszokottá váló tízes kelés után úgy döntöttünk, hogy ma nem látogatjuk meg a strandot és a - gyanútlan fürdőzők lábára nézve veszélyes - kagylókat. A tó helyett a zuhanyzót választottuk, igaz, ennek sem melegebb a vize, sőt… de legalább nincs olyan messze, és fél óra sorban állás után be is juthattunk.
Fesztiválokon kicsit szabadabb a játék
A Fishing On Orfű fesztiválon a Fran Palermo tagjaival készítettünk interjút. Meséltek a feldolgozásokról, a klubkoncertekről, és még egy észak-európai turnéról is.
Sátorverés, kenyérlángos, Middlemist Red és Fran Palermo
Fél hatos kelés, aztán indulás a Népligetbe: így indult az első napunk a Fishingen. Négy óra buszozás után meg is érkeztünk Pécsre, ahonnan a fesztivál ideje alatt a külön az alkalomra beüzemelt fesztiválbuszokon kívül a menetrend szerinti járatok is elvisznek a kemping bejáratáig. Szerencsére a bejutással sem volt sok gond, egy kevés civakodás, és az összerakást elméletileg segítő ábrák sikeres félreértelmezése után „új szomszédainkkal” közösen a sátrat is felállítottuk.
Minden hajós fellépés különleges
A Hello Hurricane nevű budapesti együttes mostanában ritkábban koncertezik, ennek hátteréről, terveikről, kedvenc zenéikről és a jövőről kérdeztük őket.
Rejtő hősei filmben, könyvben és egy szál gitárral
A zsúfolásig megtelt Keletben kedd este Nóvé Béla történész, író és dokumentumfilmes mutatta be kutatásai eredményét. A közel öt év munka és több mint negyven órányi képfelvétel következtében könyv, doktori disszertáció, és egy egész estés dokumentumfilm is született.