bezár
 

art&design

2011. 02. 18.
Újra egyedülálló képzés a Werk Akadémián
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
A Werk Akadémia újra meghirdeti a Werk Stílus Weekendek elnevezésű képzését, amelyre 2011 márciusa és májusa között kerül sor. Az oktatás mindazon személyeknek és vállalkozásoknak szól, akik a 21. század kihívásaival szemben a marketing, a reklám, a styling és a valódi önismeret legkifinomultabb eszközeivel kívánnak élni és ezeket biztos ismerettel kívánják használni.
A Werk Stílus Weekend három részből tevődik össze. Az első modul márciusban, kifejezetten a vállalkozási ismeretekre helyezi a hangsúlyt, amelyben helyet kap a vezetői önismereti tréning, márkaépítés és marketing is.

A második modul áprilisban, kifejezetten a divat és stílus köré épül, amely időszak alatt a beiratkozott hallgató tanulhat divatmenedzsmentet, hogy miként nyisson és üzemeltessen divatüzletet, vagy hogyan helyezze el magát a divat diktálta világban.

A harmadik részben alapos tudásra tehetnek szert, hogyan legyenek stílusosak a tárgyi környezetük kialakításában. Megismerhetik az enteriőrstyling sajátosságait, világítástechnikai alapismeretekkel gazdagodhatnak, megtudhatják, mitől működik egy hotel, egy pub, vagy éppen egy bank enteriőrje.

Minden egyes modulhoz kapcsolódik egy Európai Uniós és Széchenyi Terv tréning, amelyeken a modulnak megfelelő témákban kaphatnak felvilágosítás a legújabb pályázati lehetőségekről és ezek sikeres megvalósításáról.

A biztos és használható tudás zálogai a Werk Akadémia technikai felszereltsége mellett a felkért neves szakemberek. A modulokban részt vesz többek között: Bali Edina kommunikációs szakértő, Molnár Orsolya pályázatokkal foglalkozó szakértő, Lang Szonja divattervező, Lakatos Márk stylist, Zólyomi Zsolt parfümőr, Vágó Réka cipőtervező, Hadas Kriszta médiaszakértő.

A képzés érdekessége, hogy nem kell mind a három modulon részt venni. Lehetőség van a márciusi, áprilisi vagy májusi részekre külön-külön is jelentkezni. Természetesen a három egység egyben ajánlott, hiszen, így kaphatnak egy átfogó képet arról, mitől működik, mitől minőségi és szerethető egy vállalkozás a 21. században. A tanfolyam hétvégeken kerül megrendezésre Budapest Belvárosában, így vidékről is könnyebb elvégezni.

nyomtat

A prae egy több mint húsz éves történettel rendelkező brand, aminek növekedését és fejlődését most Ön is segítheti. Célunk, hogy minél több emberhez eljussanak a kultúráról való gondolataink és az ezt tartalmazó termékeink - akár az online portál cikkei, a különböző folyóiratszámok vagy a könyveink. A kooperációt nem szeretnénk viszonzatlanul hagyni: a különböző támogatásokért igyekszünk azzal egyenértékű köszönetet mondani.

Szerzők

-- Áfra János --


További írások a rovatból

art&design

Ami általános, ami emberi Ami általános, ami emberi
Interjú Ember Sárival lehetséges megközelítésekről, utazásokról, önazonosságról, piaccal való megbékélésről
art&design

Fém és méhviasz, vagy új helyünk a természetben Fém és méhviasz, vagy új helyünk a természetben
Horváth Gideon – I put my hand into a beehive
art&design

A Bauhaus sugárzó fénye A Bauhaus sugárzó fénye
Inspirációk a jövőből - A Symposion Társaság és a Magyar Elektrográfiai Társaság kiállítása
Interjú Máté Bencével természetfotózásról, lesekről és technikákról, környezetvédelemről

Más művészeti ágakról

Vénusz nercben a Vidéki Színházak Fesztiválján
színház

Az ördög báránybőrt visel Az ördög báránybőrt visel
Az Ördög a Városmajori Szabadtéri Színpadon
Külföldön Sikeres Magyar Művészek

Ami általános, ami emberi Ami általános, ami emberi
Interjú Ember Sárival lehetséges megközelítésekről, utazásokról, önazonosságról, piaccal való megbékélésről
A Fausttól a Szívlapátig. Kortárs könyvek a középiskolában


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés