bezár
 

Felhasználói adatlap

Felhasználó által feltöltött tartalmak:

Csak azt lopjuk el, ami megillet
Steven Soderbergh legújabb heist-filmje a nyári szezonhoz illő könnyed, szórakoztató hangnemben, mégis érzékenyen mutatja be mind a szegényebb rétegek, mind a függetlenfilmesek kiszolgáltatottságát, marginalizálódását. Noha a Logan Lucky nem ér fel a rendező legjobban sikerült alkotásaihoz, őszinte és közvetlen hangnemével az elmúlt hónapok egyik legjobb filmjét üdvözölhetjük benne.
Pátosz nélkül
A Dunkirk a mértéktartás jegyében készült: Nolan korábbi alkotásainál egyszerűbb, szerényebb, mégis erőteljes filmet alkotott, amelyért nem kis áldozatot hozott, jócskán redukálta a tőle megszokott formai-stilisztikai és elbeszélői eszköztárat, és példátlan alázattal, kreativitással használta a technikai vívmányokat. A Dunkirk több szempontból is rendkívüli film a kortárs hollywoodi piacon.
Félszeg próbálkozás
Ole Bornedal korábban már számos zsánerben, így a thrillerben (Éjjeliőr a hullaházban), a történelmi filmben (1864) és a horrorban (Démoni doboz) is kipróbálta magát, jelen alkotásával a bűnügy filmek és a fekete komédiák felé kacsingat, sajnos csekély sikerrel.
A Google a barátod
Garth Davis rendezői debütjén egyértelműen érződik, hogy próbált minél tiszteletteljesebb módon hozzányúlni a témához, azonban annyira ragaszkodott az alapanyagához, hogy közben elfelejtett bármiféle újító vagy egyedi jelet felmutatni. 
Variációk feltámadásra
A belga származású Bouli Lanners munkássága a hazai közönség számára jóformán teljesen ismeretlen, jóllehet már negyedik nagyjátékfilmjét rendezte meg, színészként pedig számos kisebb-nagyobb alkotásban feltűnt az elmúlt huszonöt év során (Rozsda és csont, Hosszú jegyesség, Asterix az olimpián). A Jézus, mobil, fejvadászok – melynek írója, rendezője és főszereplője egyben – azon túl, hogy kellemes moziélmény, azért is lehet számunkra érdekes, mert Lanners a magyar mozikban ezzel a művével debütál. 
bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés