bezár
 

Felhasználói adatlap

-- Petrova Miroljuba --

felhasználói adatlapja

Petrova Miroljuba által feltöltött cikkek:

Gátlástalanul szabályozott éber álom
L–E–V, Sharon Eyal & Gai Behar előadása (ISR) : House
A House-ban végre otthon vagyok. Na de várjunk csak, mit is művelek? Vajon mások is látták? Hogy kerülök ide? Szégyellem magam. De hiszen csak álmodom. Vajon élvezhetem büntetlenül a tudatalattim képezte világ édes gyümölcseit? Úgysem tudja meg senki… vagy lehet, hogy mégis?
Fűszerpaprikás Hunburger
Zadam Társulat: I’M PRO sorozat: Betyár
"Volt egyszer egy ember, aki tudott röpülni. Éppen átröpült a magyarok fölött, mikor azok észrevették. Te! kiabáltak föl neki. Mit röpködsz a mi édes hazánk fölött? Hogy képzeled, ki engedte meg? Mindjárt leparittyázunk onnan! Többet itt ne lássunk! Nem is, mondta a röpülő ember, és gyorsan elröpült más országok fölé, és világhírű lett. Mi láttuk meg legelőször, mondták aztán a magyarok. Itt röpködött a mi édes hazánk fölött" - olvashatjuk Mosonyi Aliz Magyarmesék című könyvében. Hasonló gondolatok foglalkoztatják a Zadam Társulatot is.
Amikor az életünket átgondoljuk
Malko Teatro: Zebra – Jana Dobreva színdarabja
Mit jelent elveszettnek lenni? A "normálistól" való eltávolodást, mely szó mögé közösen felépített, társadalmilag elfogadott konvenciók együttesét képzeljük? Kiúttalanságot, veszélyt vagy félelmet? Elképzelhető, hogy épp a megoldást jelenti? A hiányzó lökést a megértéshez, a megbecsüléshez és alázathoz?
Nő és férfi viszonya: a téma, mely sosem untat
HARAKYRIE ELEISON: Gergye Krisztián Társulata: Diskurzusművész (T)estek 1.
Gergye Krisztián agytekervényeket tekergető, rímeket kergető, záporral eget rengető Diskurzusművész (T)estek sorozatának első darabjában Szalontay Tünde személyében lel a megszégyenítés és felmagasztalás kitűnő alanyára. "Én értem" – szűrődik ki a kijelentés a kanapéról lefolyó férfi monológjának egyik záróakkordjaként, egyedüli biztos és megnyugvást adó támpontot nyújtva a verbalitás követhetetlenségének édeskés homályában, annak korábban kétséges jogosságát megerősítve.
Nemzetiségi mosolyok a Vörösmarty téren
A Duna Művészegyüttes táncestje
Hogyan lesz két tucat, különböző hátterű, különleges tehetségű és/vagy példátlan szorgalmú táncművész egyvelegéből táncegyüttes? Mikor következik be a váltás, melynek eredményeképpen az eddig megadott mozgáskombinációkat betanuló, egy ritmusban haladó, egyszerre lépő táncosok csoportjából egyszer csak művészegyüttes válik? És ami a legfontosabb: mitől válik azzá? Ezekre kaphattunk választ az idén tizennyolcadik alkalommal megrendezett Duna Karnevál zárásaként színpadra vitt, Három tenger ölelésében című produkció megtekintésekor.
bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés