art&design
2013. 07. 17.
A Mitte Communications új szakmai elemzésének fókuszában a múzeumok arculata
Fókuszban a múzeumok arculata – Elemzés a hazai művészeti intézmények arculati kommunikációjáról
A Mitte Communications csapata új szakmai elemzéssel jelentkezik, amelynek keretében Misetics Mátyás, a cég kreatív igazgatója a hazai művészeti intézmények arculati kommunikációs megoldásait teszi vizsgálat tárgyává.
A cikk során a szakember olyan hazai intézményeket vesz szemügyre, mint Ludwig Múzeum, a Szépművészeti Múzeum, a Műcsarnok vagy a Magyar Nemzeti Galéria, és rövid példákon keresztül mutatja be a hazánkban jellemző arculati kommunikációs megoldásokat, miközben példákat hoz a nemzetközi szcénából is.
"A közönségkiállítások korában kiemelt szerepet játszanak a művészeti intézmények figyelemfelhívó vizuális kommunikációs megoldásai, melyek az aktuális tárlat szellemiségét és az adott intézmény értékeit egyszerre közvetítik. A nemzetközi porondon kiemelkedő példák sokasága fogad minket, de hogyan oldják meg e kommunikációs feladatokat a hazai művészeti intézmények?" – kezdi az elemzést Misetics.

A szakember végigvezet minket a hazai intézmények főbb arculati kommunikációs elemein, és a pozitívumok mellett rámutat az itthon jellemző hiányosságokra. "Ha a tervezői tevékenységet piackutatás és ehhez igazodó arculati analízis előzné meg, akkor vélhetően nem fordulna elő, hogy ilyen mértékű átfedéseket találjunk eltérő karakterű intézmények arculati kommunikációjában, továbbá maguk a megoldások is magabiztosabbak, progresszívebbek lennének" – zárja a cikket a cég kreatív igazgatója.
A Mitte Communications Elemzések rovatában heti rendszerességgel jelennek meg web és mobil felhasználói felületekkel, céges arculati és stratégiai kommunikációval, illetve közösségi média menedzsmenttel kapcsolatos rövid, szakmai elemzések.

Web:
http://mittecomm.com/art_es_arculat/
Facebook:
https://www.facebook.com/MitteCommunications
https://www.facebook.com/MitteCommunications/app_599788450050788
Forrás:
Mitte Communications, sajtóinformáció
"A közönségkiállítások korában kiemelt szerepet játszanak a művészeti intézmények figyelemfelhívó vizuális kommunikációs megoldásai, melyek az aktuális tárlat szellemiségét és az adott intézmény értékeit egyszerre közvetítik. A nemzetközi porondon kiemelkedő példák sokasága fogad minket, de hogyan oldják meg e kommunikációs feladatokat a hazai művészeti intézmények?" – kezdi az elemzést Misetics.

Misetics Mátyás, a Mitte Communications kreatív igazgatója
A szakember végigvezet minket a hazai intézmények főbb arculati kommunikációs elemein, és a pozitívumok mellett rámutat az itthon jellemző hiányosságokra. "Ha a tervezői tevékenységet piackutatás és ehhez igazodó arculati analízis előzné meg, akkor vélhetően nem fordulna elő, hogy ilyen mértékű átfedéseket találjunk eltérő karakterű intézmények arculati kommunikációjában, továbbá maguk a megoldások is magabiztosabbak, progresszívebbek lennének" – zárja a cikket a cég kreatív igazgatója.
A Mitte Communications Elemzések rovatában heti rendszerességgel jelennek meg web és mobil felhasználói felületekkel, céges arculati és stratégiai kommunikációval, illetve közösségi média menedzsmenttel kapcsolatos rövid, szakmai elemzések.

Web:
http://mittecomm.com/art_es_arculat/
Facebook:
https://www.facebook.com/MitteCommunications
https://www.facebook.com/MitteCommunications/app_599788450050788
Forrás:
Mitte Communications, sajtóinformáció
További írások a rovatból
Megnyitószöveg blanche the vidiot és Palik Eszter "Norma" című kiállításához