bezár
 

film

2016. 03. 10.
Felmérés a televíziós műsorszponzorációról
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
A múlt év második felében több mint ezer cég jelent meg televíziós műsor támogatójaként a magyar médiában, négyötödük azonban csupán egyetlen adón - áll a hazai műsorszponzorációról készített médiahatósági felmérésben.

Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint ez idő alatt a több mint 87 ezer támogatói üzenetet 547-féle műsorban, a folyamatosan monitorozott RTL Klubon, a TV2-n, a Duna Televízión, valamint az - egy-egy hónap erejéig feltérképezett - ATV-n, a Life Networkön, az m4-en, a sport1-en, a Viasat3-on és a Viva televízión mutatták be.
    

prae.hu

A szpotok aránya az összműsoridőhöz képest egy százalék körül alakul, az arány évről évre lassú emelkedést mutat. A legtöbb üzenetet a TV2 időjárás-jelentése vonzotta (10 636 darabot), a legtöbbször feltűnő szpot a HUF-BAU építőpontokat népszerűsítette (1403 alkalommal).
    

A céges összesítésben a pálmát a Magyar Telekom Nyrt. vitte el, amely nyolcféle üzenetet közölt összesen 3271 alkalommal, 5 óra 3 perc összidővel. A legtöbbet költő szektor a szolgáltatás volt, amelynek sikerét a vendéglátóhelyek által felajánlott voucherek és kulturális eseményekre szóló nyereményjegy-felajánlások alapozták meg. A szponzori kommunikáció többsége - 69 százaléka - minimalista: csupán a céglogót vagy -nevet jeleníti meg egy-egy álló inzerten - írják.

nyomtat

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

A Netflix Wednesday című sorozatáról
Beszámoló a 78. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválról

Más művészeti ágakról

Nagy László és Weöres Sándor egy-egy versének kapcsolatáról
Az ezegymunkahej című zenés bohózat a Három Hollóban
Richard Wagner Lohengrinje új köntösben a 150. Müncheni Operafesztiválon


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés