bezár
 

film

2011. 07. 01.
Díjat nyert a magyar csapat a cannes-i reklámfesztiválon
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya média kategóriában második helyezést ért el a világ legrangosabb reklámfesztiválján.

prae.hu

Idén 90 ország több mint 28 ezer nevezése érkezett az egy héten át tartó fesztiválra, ezzel megdöntötték az eddigi résztvevő rekordot - olvasható a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) internetes oldalán.

Az 1954 óta megrendezésre kerülő eseményre ebben az évben tizenhárom kategóriában lehetett nevezni.

A szakmai zsűri média kategóriában 84 nevezés közül díjazta ezüst oroszlánnal a magyar médiaügynökség kampányát. Ebben a témában a nyertes egy koreai ügynökség lett, amely "virtuális üzlet egy aluljáróban" kampánnyal vívta ki magának a dicsőséget.

A kategória rövidlistájára további két magyar alkotás is rákerült, nekik azonban nem sikerült díjat hazavinniük.

Korábban Sas István reklámszakember több alkalommal nyert ezüst és bronz díjat a versenyen.
nyomtat

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

Gareth Edwards: Jurassic World – Újjászületés
Tudósítás a 17. KAFF Kecskeméti Animációs Filmfesztiválról
A konyha és A brutalista című filmekről

Más művészeti ágakról

Neige Sinno Nyomorult tigris című művét mutatták be a Francia Intézetben
art&design

A 7layers című csoportos kiállítás a Pikszisben
Szinvai Dániel: álmomban az eső
Az OFF-Biennále Traces of Life című kiállítása


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés