zene
2009. 07. 28.
Magát fikázza a Sziget Fesztivál?
Tehető fel a kérdés az idei Sziget reklámfilmje után. Vajon a nem titkolt önirónia és önreflexivitás az idei év különösen gyenge felhozatalára vonatkozik, vagy csak az átlagos magyar (nyelvi) műveletlenséget, (zenei) tájékozatlanságot kifigurázó humor?
Ezt eldöntheti mindenki, ha véletlenül elkapja valamelyik csatornán a kisfilmet, vagy megnézi itt a hosszabb, vágatlanabb, rendezőibb változatot.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2p2qKK49pFM&hl=en&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2p2qKK49pFM&hl=en&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

A prae egy több mint húsz éves történettel rendelkező brand, aminek növekedését és fejlődését most Ön is segítheti. Célunk, hogy minél több emberhez eljussanak a kultúráról való gondolataink és az ezt tartalmazó termékeink - akár az online portál cikkei, a különböző folyóiratszámok vagy a könyveink. A kooperációt nem szeretnénk viszonzatlanul hagyni: a különböző támogatásokért igyekszünk azzal egyenértékű köszönetet mondani.
További írások a rovatból
Más művészeti ágakról
Interjú Kaliczka Patríciával az újra kialakult járványhelyzetről és alkotói munkáról