bezár
 

zene

2007. 06. 12.
A MÜPA Superbrand
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Egyetlen eladható jegy sem maradt a Budapesti Wagner Napok idei első előadására, A Rajna kincsének bemutatójára. A nagyszabású produkciót követő összejövetelen nemcsak a teltházas premiert, de a Művészetek Palotája újabb nemzetközi sikerét, rangos kitüntetését is köszöntötték a résztvevők.
A várva várt Wagner-sorozat lázában égő Művészetek Palotája a bemutató napján értesülhetett működésének újabb elismeréséről. A díjat tanúsító oklevelet Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország vezetője és az erre az alkalomra Atlantából hazarepülő Serényi János, a Superbrands Magyarország Bizottság elnöke adja át Kiss Imre vezérigazgatónak.

prae.hu

A világszerte több mint 50 országban működő Brand Council döntése alapján a Művészetek Palotája 2007-ben elnyerte a Superbrands címet. Ez azt jelenti, hogy a tavaly FIABCI-díjjal kitüntetett intézmény “…saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek”.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját csaknem 44 000 védbejegyzés képezi. A Brand Council minden országban létező önkéntes bizottsága kizárólag az arra érdemes márkákat emeli Superbrand státuszra.

Az elkövetkező évben a Művészetek Palotája jogosult arra, hogy márkakommunikációjában a Superbrands 2007 logót használja.

nyomtat

További írások a rovatból

Richard Strauss: Ariadne auf Naxos a Bécsi Állami Operaház előadásában
Kritika a Das Rheingold és a Die Walküre előadásairól a Wagner-Napokon

Más művészeti ágakról

art&design

Bemutatták Győrffy László Poszthumán Stratégiák című könyvét
A Hullámtörés című dráma a Radnóti Színházban
Gia Coppola: Az utolsó táncosnő


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés