jövőnéző
2012. 09. 05.
Épület- és építészmarketing

A beszélgetést a prae.hu és a JAK által szervezett könyvtrailerverseny előtt tartjuk. A társalkodó felek megpróbálnak csatlakozni a és válaszokat adni az utánuk és előttük felmerülő kérdésekre. A fő problémafelvetésük a következő: létezik-e épület- vagy építészmarketing, lehet-e és érdemes-e egy épületre termékként tekinteni, hasznos-e, segít-e bárkinek és bárminek? Fotó, video, blogok, témázás... kezdve a tervezőasztaltól a befejezésig és után.
Egy beszélgetés Martinkó Józseffel:
Egy másik beszélgetés Bulcsu Tamással és Fortvingler Évával:
Az esemény Facebook-oldala
Egy beszélgetés Martinkó Józseffel:
Egy másik beszélgetés Bulcsu Tamással és Fortvingler Évával:
Az esemény Facebook-oldala
Kapcsolódó cikkek

A prae egy több mint húsz éves történettel rendelkező brand, aminek növekedését és fejlődését most Ön is segítheti. Célunk, hogy minél több emberhez eljussanak a kultúráról való gondolataink és az ezt tartalmazó termékeink - akár az online portál cikkei, a különböző folyóiratszámok vagy a könyveink. A kooperációt nem szeretnénk viszonzatlanul hagyni: a különböző támogatásokért igyekszünk azzal egyenértékű köszönetet mondani.
További írások a rovatból
Más művészeti ágakról
Interjú Tornyai Péterrel érvényesülésről, külföldi lehetőségekről, a zenei tevékenység sokszínűségéről, célokról
V4 szimpózium Shakespeare-ről a CEESRA és a PPKE szervezésében