art&design
2013. 03. 15.
Boroscímke-pályázat grafikusoknak
Második alkalommal hirdették meg a Cégér - Jó bornak tervezz címkét! alkotói pályázatot, amelynek grafikus versenyzői egy-egy fiatal borász választott borának vagy borcsaládjának terveznek címkét és arculatot.
Az alkotói pályázat célja egyrészt a fiatal borászok és grafikusok együttműködésének elősegítése, másrészt a magyar borászok termékei vizuális megjelenésének és eladhatóságának javítása.
A szervező Forum Hungaricum Közhasznú Nonprofit Kft. meggyőződése, hogy a magyar kreativitás és a magyar bor párosításából világszínvonalú termékek születnek - olvasható a szervezők közleményében.
A kiválasztott borokkal szeretnének minél teljesebb képet adni a magyar borászatról regionális szinten is, ezért külföldi rendezvényeken és a május végén az Akváriumban megrendezendő Gasztro-Zsibongáson is bemutatják a pályaműveket.
A pályázatra március 28-áig lehet jelentkezni, a pályázati anyag a www.cegerajobornak.hu internetes oldalon tölthető le.
Az első forduló tíz legjobb pályázója tíz fiatal borász egy-egy borának vagy borcsaládjának tervezhet arculatot a második fordulóban. A pályázat nyertese egymillió forint, a második helyezett 300 ezer forint jutalmat kap, a közönségdíjasnak pedig 250 ezer forint jár. A 3-10. helyezetteket 50 ezer forintos munkadíjban részesítik.
Az elmúlt évben 225 grafikus indult el a versenyen. A program sikerességét jelzi, hogy a döntőben párt alkotó tíz borász és tíz grafikus szinte kivétel nélkül folytatja a közös munkát. A tíz döntős munkát kiállítás keretében mutatták be az idén többek a Római Magyar Akadémián, a berlini Collegium Hungaricumban, a Párizsi Magyar Intézetben.
A szervező Forum Hungaricum Közhasznú Nonprofit Kft. meggyőződése, hogy a magyar kreativitás és a magyar bor párosításából világszínvonalú termékek születnek - olvasható a szervezők közleményében.
A kiválasztott borokkal szeretnének minél teljesebb képet adni a magyar borászatról regionális szinten is, ezért külföldi rendezvényeken és a május végén az Akváriumban megrendezendő Gasztro-Zsibongáson is bemutatják a pályaműveket.
A pályázatra március 28-áig lehet jelentkezni, a pályázati anyag a www.cegerajobornak.hu internetes oldalon tölthető le.
Az első forduló tíz legjobb pályázója tíz fiatal borász egy-egy borának vagy borcsaládjának tervezhet arculatot a második fordulóban. A pályázat nyertese egymillió forint, a második helyezett 300 ezer forint jutalmat kap, a közönségdíjasnak pedig 250 ezer forint jár. A 3-10. helyezetteket 50 ezer forintos munkadíjban részesítik.
Az elmúlt évben 225 grafikus indult el a versenyen. A program sikerességét jelzi, hogy a döntőben párt alkotó tíz borász és tíz grafikus szinte kivétel nélkül folytatja a közös munkát. A tíz döntős munkát kiállítás keretében mutatták be az idén többek a Római Magyar Akadémián, a berlini Collegium Hungaricumban, a Párizsi Magyar Intézetben.
További írások a rovatból
A magyar művészet külföldi népszerűsítéséről Bukta Imre és Samu Géza példáján keresztül
Hermann Zoltán: "Odaát" című kiállítása nyomán (Semmelweis Szalon, Budapest, 2025. 10. 15. – 11. 13.)
A Knoll Galéria Ég és Föld fényei - Festészet 1990 körül egy magángyűjteményben című kiállításáról
Más művészeti ágakról
A Fedák Sári-ügy, avagy minden jegy elkelt című előadás a Magyar Színházban
Interjú Szabó Imola Juliannával, a MáSzínház Ha, én… című előadásáról



