bezár
 

zene

2007. 06. 12.
A MÜPA Superbrand
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Egyetlen eladható jegy sem maradt a Budapesti Wagner Napok idei első előadására, A Rajna kincsének bemutatójára. A nagyszabású produkciót követő összejövetelen nemcsak a teltházas premiert, de a Művészetek Palotája újabb nemzetközi sikerét, rangos kitüntetését is köszöntötték a résztvevők.
A várva várt Wagner-sorozat lázában égő Művészetek Palotája a bemutató napján értesülhetett működésének újabb elismeréséről. A díjat tanúsító oklevelet Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország vezetője és az erre az alkalomra Atlantából hazarepülő Serényi János, a Superbrands Magyarország Bizottság elnöke adja át Kiss Imre vezérigazgatónak.

A világszerte több mint 50 országban működő Brand Council döntése alapján a Művészetek Palotája 2007-ben elnyerte a Superbrands címet. Ez azt jelenti, hogy a tavaly FIABCI-díjjal kitüntetett intézmény “…saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek”.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját csaknem 44 000 védbejegyzés képezi. A Brand Council minden országban létező önkéntes bizottsága kizárólag az arra érdemes márkákat emeli Superbrand státuszra.

Az elkövetkező évben a Művészetek Palotája jogosult arra, hogy márkakommunikációjában a Superbrands 2007 logót használja.
nyomtat

További írások a rovatból

Haydn out, Muse in – múzsadilemmák
Simon Géza Gábor: A magyar jazztörténet ösvényein. A magyar jazztörténeti kutatás hatvanöt esztendeje 1958–2023
Schubert NOW bejátszókoncert a BMC-ben
Az UMZE kamaraegyüttesének pécsi koncertjéről

Más művészeti ágakról

Átadták az Év Gyerekkönyve Díjakat
Interjú Horváth Florenciával és Karádi Gergővel a Valójában senki című zenés irodalmi est kapcsán
Könyvbemutató másképp
Petőfi Sándor válogatott művei törökül


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés