bezár
 

színház

2019. 05. 21.
Sharon Eyal a Trafóban
L-E-V by Sharon Eyal & Gai Behar (ISR): Love Chapter 2
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Sharon Eyal a Trafóban Érezted már, hogy a szerelem egy ártalmas és pusztító betegség?  Sharon Eyal legújabb koreográfiájában, a Love Chapter 2-ban azt az élményt élheted át újra, amikor a szerelem már csak egy „utóbetegség, miután már minden elveszett”. A táncosok névtelen androgün csoportokban mozognak, mint Sharon Eyalnál annyiszor, és elképesztő hajlékonysággal, rugalmassággal képeznek új, kifejező testformákat. Magunk sem hisszük el, hogy erre emberi test képes lehet. Hideg, gépies erotika a maximumon!  

Az izraeli L-E-V már visszatérő vendégnek számít a Trafóban, legutóbb 2017 tavaszán láthatta itt őket a közönség, amikor az OCD Love című előadásukkal arattak sikert. Most legújabb, Love Chapter 2 című darabjukat adják elő Budapesten 2019. május 24. 25. és 26-án este 20:00-kor a Trafóban.

Szkéné színház

A Love Chapter 2 folytatása az OCD Love-nak, melyben a szerelem egy ártalmas és pusztító betegségként jelent meg. Eyal szerint a Love Chapter 2 egy „utóbetegség, miután már minden elveszett”. A szerelem halott, de az emléke és hatása még érezhető körülöttünk. Korábbi előadásaikhoz hasonlóan a Love Chapter 2 is a fények, az elektronikus zene és az egyedülálló szerkezeti felépítés tökéletes kombinációja. Az előadás az elveszett, eltűnt szerelem utáni érzelmek kavalkádjára koncentrál. A táncosok névtelen androgün csoportokban mozognak, mint Sharon Eyalnál annyiszor, és elképesztő hajlékonysággal, rugalmassággal képeznek új, kifejező testformákat. A testszínű, testhez simuló dresszek kiemelik a táncosok tökéletes vonalait. Az előadást hideg elegancia és feszesség jellemzi, melyben keverednek a klasszikus balett és a techno tánc elemei. Sharon Eyalék ismét bebizonyítják a nézőknek, hogy valami egyszerre lehet érzéki és erotikus, mégis hideg és gépies.

 L-E-V by Sharon Eyal & Gai Behar (ISR): LOVE CHAPTER 2

„A Love Chapter 2 sem több táncnál, a tánc maga a történet. Hogyan lehetséges mégis, hogy valami annyira konkrét dologról szóljon, mint a kiábrándult szerelem? Eyal fogja a megjeleníteni kívánt érzést, lüktetésre, ritmusra, feszültségre boncolja, majd a kapott eredményt átülteti táncoló testekre. Aminek van tehát lüktetése, az eltáncolható — már hogy ne lehetne eltáncolható épp a szerelem?”- olvashatjuk Dohy Anna a budapesti Eyal előadás elé írt ajánlójában a Revizor-a kritikai portál oldalán.

Alkotók: Sharon EYAL, Gai BEHAR

Táncosok: Gon BIRAN, Rebecca HYTTING, Mariko KAKIZAKI, Keren Lurie PERDES, Darren DAVANEY, Clyde ARCHER
Zene: Ori LICHTIK
Fény: Alon COHEN
Jelmez: Rebecca HYTTING, Gon BIRAN, Odelia ARNOLD

További információ a trafo.hu oldalon érhető el.

Jegyvásárlásra a következő linken van lehetőség.

Fotó: www.sharoneyaldance.com

nyomtat

A prae egy több mint húsz éves történettel rendelkező brand, aminek növekedését és fejlődését most Ön is segítheti. Célunk, hogy minél több emberhez eljussanak a kultúráról való gondolataink és az ezt tartalmazó termékeink - akár az online portál cikkei, a különböző folyóiratszámok vagy a könyveink. A kooperációt nem szeretnénk viszonzatlanul hagyni: a különböző támogatásokért igyekszünk azzal egyenértékű köszönetet mondani.

Szerzők

-- PRAE.HU --

A prae.hu művészeti portál 2006 óta jelenik meg, naponta friss művészeti hírekkel, tudósításokkal, és elemzésekkel, interjúkkal. Hat művészeti ág (irodalom, art&design, építészet, színház, zene, film) mellett gyerekrovata is van.


További írások a rovatból

Interjú Kristóf Krisztiánnal nyitottságról, örökölt hitelességről, a klasszikus és az új cirkusz találkozásáról
színház

Testvérek között Testvérek között
Tisztasági festés - a Stereo Akt előadása a Trafóban
Kemény Lili: B monitor című darabja az Ódry Színpadon
színház

Hősök, árulók, bohócok: Coriolanus és a művészet egyesítő ereje Hősök, árulók, bohócok: Coriolanus és a művészet egyesítő ereje
Az ukrán Ivan Franko Nemzeti Drámai Színház vendégjátéka a MITEM-en

Más művészeti ágakról

Külföldön Sikeres Magyar Művészek

A cirkusz nem fekete-fehér A cirkusz nem fekete-fehér
Interjú Kristóf Krisztiánnal nyitottságról, örökölt hitelességről, a klasszikus és az új cirkusz találkozásáról
zene

Az iguána sikolya Az iguána sikolya
Iggy Pop on/off
art&design

Rajtunk kívüli rend Rajtunk kívüli rend
Gálhidy Péter Sarokvas című kiállításáról (Megnyitó)


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés