bezár
 

irodalom

2020. 04. 30.
A Libri irodalmi díj döntősei az utasvárókban
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
A Libri irodalmi díj döntősei az utasvárókban Rendhagyó out of home megoldást készített a Librinek a JCDecaux, négy villamos- és buszmegállóban napfény és árnyékok játéka teszi láthatóvá a szerzők neveit, ezáltal népszerűsítve a tíz döntőst és a díjat - közölte a JCDecaux Hungary Zrt. a prae.hu-val.

A Libri Könyvkereskedelmi Kft. által 2016-ban alapított díj az előző év legjobb szép- és tényirodalmi könyveit díjazza. A 2019-ben megjelent, és a díj követelményeinek megfelelő 179 műből idén már 180 neves közéleti személyiség szavazata alapján alakult ki a 10-es lista, amire a zsűri és a közönség is szavazhat. A Libri irodalmi díjak márciustól májusig tartó kampánya során két fő kreatív jelenik meg. A már megszokott csoportkép idén is megújul, ezúttal Edward Hopper 1942-es festménye, az Éjjeli baglyok ihlette a fő kreatívot, ahol a 10 döntős szerző jelenik meg. A másik elem a döntős könyvek fotója, de a Libri felületein találkozhatunk a szerzők portréival és a könyvek hangulatát visszaadó image-fotókkal is.

Ezen megjelenések mellett idén új, eddig nem használt kreatív felületen is helyet kapott a kampány, és négy budapesti busz- és villamosmegállóban (Széna tér, Margit híd, Nyugati tér, Újbuda központ) egy igazán különleges megoldás népszerűsíti a 10 döntős szerző nevét és a díjat. A napfény és árnyékok játéka teszi láthatóvá a szerzők neveit.

A helyszíneken a várótetőket a JCDecaux alakította át a kampány idejére egy olyan technikával, amit először alkalmazott a cég. A kreatív elkészítését megelőzően ugyanis fel kellett mérni, hogy milyen betűméret szükséges ahhoz, hogy jól látszódjon a szöveg a napfény átengedésével. Mivel most már minden várón UV védett tetőüveg található, a Libri kampánya kedvéért kicserélték azt hagyományos üvegre, majd fényzáró vinyl réteggel látták el, a grafikának megfelelően kivágva, annak érdekében, hogy a nevek minél jobban kirajzolódjanak, minél olvashatóbbak legyenek.

HIRDETÉS

banner

A Libri kampányának fő célja, hogy bemutassa a magyar irodalom sokszínűségét és igényességét, illetve felhívja a figyelmet arra, hogy a ma megjelenő kortárs magyar alkotások kiemelkedő minőséget képviselnek és a mindennapjaink részét kell, hogy képezzék. Ehhez adott kiváló megoldást a JCDecaux újszerű megoldása.

nyomtat

A prae egy több mint húsz éves történettel rendelkező brand, aminek növekedését és fejlődését most Ön is segítheti. Célunk, hogy minél több emberhez eljussanak a kultúráról való gondolataink és az ezt tartalmazó termékeink - akár az online portál cikkei, a különböző folyóiratszámok vagy a könyveink. A kooperációt nem szeretnénk viszonzatlanul hagyni: a különböző támogatásokért igyekszünk azzal egyenértékű köszönetet mondani.

Szerzők

-- PRAE.HU --

A prae.hu művészeti portál 2006 óta jelenik meg, naponta friss művészeti hírekkel, tudósításokkal, és elemzésekkel, interjúkkal. Hat művészeti ág (irodalom, art&design, építészet, színház, zene, film) mellett gyerekrovata is van.


További írások a rovatból

irodalom

Az élőknek sem könnyű Az élőknek sem könnyű
Han Kang: Nemes teremtmények, Jelenkor, 2018.
irodalom

Mitől tudsz olyan édes lenni, mint a méz? Mitől tudsz olyan édes lenni, mint a méz?
Kálmán C. György: „Dehogyis terem citromfán”. Irodalomelméleti írások. Balassi Kiadó, Budapest, 2019, 240 oldal, 2600 Ft
irodalom

Hullaszagról, frissességről Hullaszagról, frissességről
Újabb válasz Nényei Pálnak

Más művészeti ágakról

Színház a karanténból: Milo Rau LENIN című előadásáról
Kettős interjú a Békeidő rendezőjével, Hajdu Szabolccsal és a film egyik meghatározó szereplőjével, Wrochna Fannival
Claudio Monteverdi: Poppea megkoronázása


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés