bezár
 

film

2021. 01. 13.
Az Office volt tavaly a legnézettebb tévésorozat
Tartalom értékelése (0 vélemény alapján):
Az Office volt tavaly a legnézettebb tévésorozat Az Office messze a legnézettebb tévésorozat tavaly a streamingszolgáltatóknál - ezt állapította meg a Nielsen közvéleménykutató kedden publikált felmérése.

Az amerikaiak tavaly összesen több mint 57 milliárd percet töltöttek A hivatal, vagy ahogyan a legtöbben ismerik, az Office nézésével a Netflixen. A sorozat kilenc évada eredetileg az NBC tévécsatornán futott. Idén azonban már nem a Netflix profitál majd a széria sikeréből, mivel január 1-jétől a produkció kizárólag az NBC Universal Peacock streamingszolgáltatásán látható. Az elmúlt év második legnépszerűbb sorozata A Grace klinika volt, amellyel a becslések szerint 39,4 milliárd percet töltöttek a felhasználók.


A Nielsen kiemelte, hogy a legtöbbet streamelt sorozatok tízes toplistáján csupa Netflixen futó széria szerepelt. Az Office és A Grace klinika után a Gyilkos elmék, az NCIS - Tengerészeti helyszínelők, a Schitt's Creek, az Odaát, a Shameless - Szégyentelenek, az Új csaj, a Feketelista és a Vámpírnaplók következnek a sorban. A Variety.com ugyanakkor megjegyzi, hogy a Nielsen a felmérést kizárólag a Netflix, az Amazon Prime Video, a Hulu és a Disney Plus adatai alapján készítette.


A steramingszolgáltatók legnézettebb eredeti sorozatai között az első tízben szintén majdnem csak Netflix-produkciók szerepelnek. A tízes toplista csúcsán az Ozark áll, mögötte pedig a Lucifer, A korona és a Tiger King következik. Az egyetlen nem Netflix-sorozat ezen a listán az ötödikként befutott The Mandalorian, a Disney Plus Star Wars-szériája.
A hivatal és a többi régebbi tévésorozat toplistás helyezése azért nem túlságosan meglepő, mivel ezeknek nagyon sok epizódjuk van, így összességében nyilván több streamingidőt generálnak - magyarázza a Variety.com, példaként említve, hogy míg az Ozark 28 epizóddal ért el 30,5 milliárd percnyi nézettséget, addig A hivatal 192 epizódja között oszlott meg a több mint 57 milliárd perc.

 

Fotó:sfgate.com

nyomtat

A prae egy több mint húsz éves történettel rendelkező brand, aminek növekedését és fejlődését most Ön is segítheti. Célunk, hogy minél több emberhez eljussanak a kultúráról való gondolataink és az ezt tartalmazó termékeink - akár az online portál cikkei, a különböző folyóiratszámok vagy a könyveink. A kooperációt nem szeretnénk viszonzatlanul hagyni: a különböző támogatásokért igyekszünk azzal egyenértékű köszönetet mondani.

Szerzők

-- MTI/PRAE --

MTI


További írások a rovatból

Összefoglaló a 17. Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivál magyar filmes programjáról
Az HBO Otthon című karanténsorozatának finn kiadásáról
A szolgálólány meséje az HBO-n

Más művészeti ágakról

art&design

Mikor a lepke kikel a bábból Mikor a lepke kikel a bábból
Interjú Ronga Eszter festővel pályakezdésről, inspirációkról és a jelenlegi helyzetről
irodalom

Zárt perspektívák Zárt perspektívák
Magvető Kiadó, 2020


bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés